11 Ekim 2009 Pazar

edilgen eylemlere bulaştım


adresim soyuldu
bağım kurudu yakınla.
kurula yüzümün bataklığını,
kurumuş elinle.
bir ölüm bulaştır yüzüme,
bir düğüm
düğünle bağlanmış
çözümsüzlüğe.

adresim soyuldu
sana taşındım.
edilgen eylemlere bulaştım
beni uyuma.
biçimsiz kanadım suya
etim çamur döküldü
edilgen akışa karıştım
beni susama.

adresim soyuldu
kurgular çalınmış yüzümde.
kanat sesim azarlanmış.
çoğalmaya yetmemiş kalp atışım
beni ört kış yaklaşıyor.
geçsin mevsimden bir güz daha.
var olamıyorum
beni okuma.

adresim çalınmış
yok yerinde kabuğum.
dirseklerim batıyor
annemin ölgün yüzüne
ve sen hep gidiyorsun.
çıplaklığımı düşünme
seni aramaktan çok
bulmak yoruyor beni
istemediğim yerde.

tanrının sözü var.
O'na baş kaldırdığımda
acımı tanıdı.
başımı okşayıp senin gözlerinle
senindir dedi.
ama bana dönmeyi unutma.

d..f..

-O'ndan hiç gitmedim ki! -

2 yorum:

  1. Geçenlerde biri şöyle yazmıştı 'şiir sessizce hayatımızdan çekildi'
    zaman zaman bende bu düşünceyle umutsuzluğa düşsemde görüyorum ki Şiir hala yaşıyor, yeter ki umudumuzu kaybetmeyelim.

    Şiiri okurken kendimi o şiire ait hissetmeliyim...hissettirdin. Yüreğine sağlık.



    ( fatmacım üçüncü cümleyi kuracak takatim kalmadı :)) kısa ve öz tekrr söylüyorum çok güzeldi. )

    YanıtlaSil
  2. -O'ndan hiç gitmedim ki! -

    kimden sayın fatmani:)..
    özele giriyorum ama:)..

    YanıtlaSil