17 Eylül 2009 Perşembe

...

öyle keyifliyim ki yazacak sözüm kalmadı :)

sarya, kuzum sizi kalbinizden öpüyorum :) burası oraya benzemiyor ama burda olman çok hoşuma gidiyor.

yeni türküden samsun asfaltını dinliyorum.

akşam eski bir arkadaşımla iftar eyledik. sonrasında nargile şeyetik. tepede bir istanbul şöleni eşliğinde... uzun zamandır görüşmüyorduk, aslında konuşmuyorduk. konuşmak ama nitelikli cümlelerle konuşmak, çok önemli. zaman ve içine aldığı yaşam sürprizlerle dolu, insanın ağzı açık kalıyor ve yaşadıkça yeni günün ağırlaşıyor eskiler ise hafifliyor.

şöyle diyelim, geçmişe gülebiliyorsanız gelecektesiniz, ağlıyorsanız geçmişte hapsolmuşsunuz.

düşün gücüm düşün gücüm! sana sesleniyorum, beni içimdeki bilgiyle su yüzüne çıkart!

herşey çok güzel olacak, biliyorum :)

d..f..

-ruhum, varlığına...-

2 yorum:

  1. akşam eski bir arkadaşla görüştük...tepeden istanbulu seyreyledik,nargile içtik..geçmişe güldükmü bilemiyorum ama şimdiye çok güldük..uzun zamandır iletişim kopukluğu vardı ama dün gece çok iyi geldi bana...eski dostum canımusum daha sık görüşelim..sen hep ihtiyacım olansın:)...
    ben daha çok ağzını açık bırakabilirim biliyorsun :))

    YanıtlaSil
  2. görüşelim elbette :)...
    -hoş buldum canım benim...sen de hoş geldin...iyi ki geldik :)...-

    YanıtlaSil