20 Eylül 2009 Pazar

.a.r.a..a.r.a... güler/iz...

bu adama iyi bakın!
ara güler'im, ara ara güle:)rim
'bana sanatçı diyecekler diye ödüm kopuyor' diyen adam. türk değil, önemli, çünkü bu ülkeye ve istanbul a çok değerli tarihi hizmetleri var.
fotoğrafcılığı habercilik gözüyle ve arşivcilik anlayışıyla yapmış, yapıyor yani sanatçı değilim, gazeteciyim demek istiyor. ama...
çektiği fotoğraflara baktığınızda yaşamın en sanat anını büyük bir iştiyakla yakalayıp merak aşkına hapsettiğini görüyoruz. sanatçı aslen ben sanatçı değilim diyendir.
sahi biz kimlere sanatçı diyorduk?
bu kavramı deşmek istiyorum. bu vesileyle bu adamın dobra ifadelerine ve ne istediğini çok iyi bilen açısına hayranım. benim ona sanatçı demem birşeyi değiştirmeyecektir, bence o yakaladığı açı ve zamanlamalar ile öngörülü ve sezgileri, ilham kapısı ardına kadar aaçık bir 'sanatçı'
bundan kime ne...
d..f..
-ruhumla 'aram' iyidir benim-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder