11 Mart 2010 Perşembe

"bana kalsın"



bahar gelmiş diyorlar. henüz bir tomurcuk göremedim, kalbimdekinden başka. bir bahar çocuğu, mart çocuğu olarak baharın tabiattaki doğuşunu içimde aynı güzellikte yaşarım. coşku dolu bir şeydir. baharım diyorum ona, aşk gibi bir şey. her şeyi kuşatan, saran bir cümbüş.

henüz şehirde bir bahar sesi duymasam da bahar mevsiminin ilk ayına girmiş olmanın sevinci var içimizde. çocukluğumdan bu yana, köyümde bir bahar mevsimi göremedim bir daha. oranın baharları benzemez hiçbir bahara. güneş tepeden doğduğunda tepe eriyecek dersiniz içinizden. ve yeşil bulaşıcı bir renge dönüşür orada. çok özlüyorum gerçekten. her yeri kirletmişim de köyüm tertemiz kalmış gibi hissediyorum bazen. çok bakir, çok ıssız bir güzellik.

yazmak istediklerimin etrafında dönüp duruyorum işte. her seferinde çocukluğuma saplanıp kalıyorum. belki unutmak arzusu, belki kaçmak... sevgilim bahar, sevgili çocukluğum diyorum içimi çekerek...

"ay bana kalsın,
güller bana,
şarkılar bana kalsın
geceler bana.
yalnızlık bana kalsın
gemiler bana"

diyor ezginin günlüğü yukarıdaki şarkıda.

...gemiler bana kalsın, denizler sana...

d..f..

-sevgili zafer, cevabınızı gün içinde yazmak istiyorum. şu an dünyada değilim. -

.

5 yorum:

  1. Mart çocukları ikiye ayrılır: Balıklar ve Koçlar! Birbirlerinden o kadar farklıdır ki dünyaları...
    Bu henüz tomurcuk görememiş Mart çocuğu gündönümü öncesinde mi doğmuştur, sonrasında mı? Yaraya iyi gelecekse söyleyeyim, ben henüz açmış bir kaç bahar dalı görüyorum iki-üç gündür.
    :))

    YanıtlaSil
  2. kuzum, bugün ben de gördüm, "badem çiçekleri" açmıştı çok büyük bir bahçede. iyi geldi gerçekten, çook iyi :)

    gündönümünden önce doğan bir mart çocuğuyum. bugünlerde bir yaş daha büyümekteyim ama hala boyum uzamadı .)

    YanıtlaSil
  3. Aman ben de Mart çocuğuyum,ballık burcu.Ballı bir burçtur,valla ben memnunum burcumdan :)..Bu arada günü ne zamandı,gelecek mi geçmiş birgün mü bilemiyorum.."DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN" :))..

    YanıtlaSil
  4. O zaman benden de bir kutlu olsun!
    Boyu uzamasa da, boyu uzamış gibi hissetsin bu balık!
    :))

    Zafer Bey,
    Sizi de kutluyorum, bu vesile ile...
    :)

    YanıtlaSil
  5. :))

    aman efenim, çok teşekkür ediyorum. bendeniz de kendisinden memnunum, dengeleyici bir yükselen burcu ile balığın can sıkıcı yanlarını gidermeye çalışıyorum. yoksa yaşanılacak bir burç değildir hakikaten :)

    tekrar teşekkür ediyorum. bugün yarın "öbür gün" girerim ben de ;)

    YanıtlaSil