15 Haziran 2011 Çarşamba

ölümcül sis

bizim savaşımız barışmak için…


uzadıkça büyüyor ucundaki.


yatağımızda tüy


arda kalan kırıklardan.


gözlerin büyüyen karasında


okunuyor özgürlük.



***


başucumda birikti kitaplarım, hepsini okumalıyım, altını çizmeliyim unutmamam gereken cümlelerin. o cümleler beni kanatlandıracak, özgürlüğüm olacak… ama okumuyorum o kitapları, saçma bir küskünlük benimkisi. başka kitaplar arıyorum yastığımın altında, kokusunu özlediğim, kelimelerini kokladığım başka kitaplar… hiçbiri yok bu odada artık. onları evimden göndererek, kendimi bu tutsaklığa sürgün ettim. onlardan başka hiçbir ses, içimde gidebileceği, o son yere varacak kuvvette değil. tanrım, bana yardım et!



boğmak için o derinliği


yerini ölümcül bir sisle dolduruyorum.



d..f..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder