29 Ağustos 2009 Cumartesi

...

birşeyim olmalı annemden şiddetli
rahimden derin bir vadi...
babamdan eski birşeyim olmalı
kökleri enlemleri dolanıp
geçsin şah damarımdan.

ordasın.
tanrıma selam ver,
orda pusuya yatmış
derin bir yaşam.
selam ver arafta
meleklerin kardeşliğine
renkler kaynasın suların yatağında.

damarimda hayat
binlerce yıllık
uykuda seni bekliyor.
aşk peygamberi
ey gelen zaman!
bir sözüm ol
tanrı kasemi gibi...
'asra yemnin olsun'
oldu,
gördüm.

varlık üstüne,
gökler bile beklemiyordu.

birşey oldu şah damarıma yakın
tanrı gözetliyor omuzlarımı
bakıyor sana
gözleri benim.
.
.
.

...deva...

d..f..

-uykuya almadın beni bu gece, dışarda kaldım sesinden ve sözünden. istemedikçe gelmeyeceğim. uyku bir sığınak değil, isminin içinde kaybolmak, yitmek istiyorum.-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder