6 Ağustos 2009 Perşembe

berbat

kundakla beni
ve as içine.
alışık değilim
kuru kalmaya
üstelik cam bakışlı
üstelik gök susuşlu
üstelik ıramaya meyilli
bir bütünün kandırılmış parçasıyım.
inanmam sana
inanmam bana
tanrımı sorarsan
sevgilim gözlerine inanamıyorum da
inanıyorum O'nun varlığına
gözlerinin ağırlığı kadar...
beni ıslat ve
sulara as.
ruhumdan bir azapla
ruhunda ışık alan bir yerini kapat
sevgilim ışıklar bazen ruhum kadar berbat.
ah serseri kızım serseri su.
beni kundakla suyunla
tanrı sorguna as
sonra varlık sorguna
sonra as isaya inanmayanların soyuna inat!
inanma bana
inanmam bana...
tanrıyı sorarsan sevgilim
ah bazen gözlerine inancım berbat...
ama tanrıya düşkünüm
bu bağımlılık tıpkı bir şarap...
karın boşluğumda bir kadın telaşı
durun! neler oluyor makas?
kesiliyorum çocuk sütümden
bulutların peynir gülüşlerinden...
beni müsveddelerine as
bir giysinin yakasından tutarak
sana sarılmılığımı sırtına as
as beni iki karşı yakadan bir köprüye
ve as sevgilim kirlettiğin suların derinliğine...
bana inanma
tanrıya inandığın kadar
ben inanmıyorum bana
sana inandığım kadar.
tanrımı sorarsan
ah bir tuhaf işlerimiz O'nunla
beni çok sevdiğinden midir bilmem
yüzünü işledi gözlerime
sana bakışımı bir görsen?
berbat...
tanrım,
susuyorum tamam, affet...

d..f..

-seviyorum seni vallahi, şımarık kulum affet...-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder