27 Ekim 2011 Perşembe

gelmedi/m

Gelmedi.


Eşikte sessiz bir gölgeydi.


Kuşkularına kuşlar uçurdum,


Sesimi örttüm korkularına


Ama cesareti yoktu,


Gelmedi.



Oysa biliyordum


yokluğu buradaydı


Beklemeye adanmış


Yorgun yokluğu…


Oysa benim için



Aynıydı ikisi de…



***



Gelmedim.


Ama yokluğum eşikte bekledi usulca.


Benim dünyam olan eşikte…


İçi dışı olmayan


Sözün yaşadığı eşikte…



Gelmedim


Çünkü


Yokluğum benden daha değerliydi.



d..f..



bu içimdeki, beni öyle derin sağırlaştırıyor ki, ne yeryüzünü ne gökyüzünü... duyamıyorum bazen. yine garip bir rüya... elin birinin sırtında, boyu senden uzun birinin. yüzünde büyük bir aşk var ve mutluluktan yere basmıyor ayakların. geçip gidiyorsun içimden, benim içinden bir başkasıyla... eteklerim yıkıntılardan tozlu... sonra dönüp bir gülüş bırakıyorsun, elin onun sırtında. hain, incitmek isteyen bir gülüş. ve ben deprem sesiyle uyanıyorum. yeryüzü insanla dolu, silkinen yeryüzü, bizi düşürmek için eteklerinden.



(...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder