22 Mayıs 2010 Cumartesi

cumartesi kuşu, şiir, şarkı ve bekleme salonu...

24 mayıs cumartesi
burda bir çay bahçesinde
duvarlar kuşlarla dolu
bilsen öyle yorgunum ki
yalnız alnımı örtüyor uyku

iki çocuğuyla oturmuş
karşı masada bir anne,
beklediği tren saati
bir olanak arıyor kendine
gözlerine dolan beyaz çiçekte

24 mayıs cumartesi
şehir adları sayıyor küçük kız,
kendiyse belli
yalnız adıyla besleniyor
öyle solgun ki

rüzgar pıhtısı bir imbat
kurşun akıtır gibi

geçiriyor şehrin sokaklarından
cüzzamlı bir kıyının gözlerini.

Çay Bahçesi - c.süreya



cumartesi...
gün bekleme salonu, yağmur yağıyor...
gelmeyeceğini bildiğim bir günde, gelmeyişini bekliyorum.

sevgilim cumartesi, günlerin kuşu..

d..f..

2 yorum:

  1. Bu şarkıyı ilk dinlediğimde çok sevmiştim, şimdi daha da çok sevdim.
    Yine de yazdığını okuyunca, hüzün kısmı biraz daha ağır bastı.

    YanıtlaSil
  2. sevgili ekmekçikız, bekleme salonunda beni yalnız bırakmadığınız için teşekkür ediyorum. bugün her şey biraz hüzünlü ama güzel :)
    keyifli tatiller diliyorum kuzum. pzrts görüşmek üzere...

    YanıtlaSil